Inbyteskampanj

Mellanskillnaden baseras på att inbytesprodukten är i ”normalskick” och max 60.000 exponeringar

Normalt skick innebär att det kan vara något litet märke på inbytesprodukten. Inbytesprodukten skall fungera utan några fel och samtliga tillbehör (t ex batteri, batteriladdare, kamerarem, strömkabel, USB-kabel, manual, väska, objektivlock osv) som följde med i kartongen när den var ny skall skickas med vid inbytet.

Vid inbyte i Stockholmsbutiken:
Ta med dig din inbytesprodukt och alla tillbehör till butiken. Personalen kontrollerar skicket på inbytesprodukten och att alla tillbehör finns med.
Den slutgiltiga mellanskillnaden beslutas av personalen i butiken när de sett/undersökt/provat inbytesprodukten.

Vid inskick av inbytesprodukt:
Kontakta Rajalas kundsupport via email på: kundsupport@rajalaproshop.se så svarar kundsupporten dig hur du ska göra/vart du ska skicka din kamera.

Den nya produkten skickas omgående när inbytesprodukten är kontrollerad/godkänd. Om inbytesprodukten efter kontroll ej godkänns så skickas den tillbaka till kunden och mellanskillnaden återbetalas. Returfrakten betalas av kunden.

Artiklar 1 till 20 av totalt 44

Minskande ordning
per sida

Rutnät Lista 

Sida:
  1. 1
  2. 2
  3. 3
Sida:
  1. 1
  2. 2
  3. 3

Artiklar 1 till 20 av totalt 44

Minskande ordning
per sida

Rutnät Lista